فهرست مطالب

بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی چیست؟ چقدر برای کسب و کار شما مهم است؟

در دنیای تجاری بسیار رقابتی مدرن، بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی برای شرکت های کوچکی که با بودجه اندکی کار می کنند، یک موهبت است. آنها می توانند با استفاده از این تاکتیک بازاریابی، برند خود را با وجود محدودیت های مالی خود به توده ها برسانند. اگر تی شرت ها به درستی و به شیوه ای استراتژیک انجام شوند، می توانند آگاهی از برند را در میان مشتریان هدف ایجاد کنند. چگونه؟ در این پست بازاریابی با تی شرت چیست و چگونه می تواند نقش مهمی در کسب و کار شما داشته باشد را به اشتراک گذاشته ایم. تی شرت یکی از انواع لباس های راحتی است که نسل به نسل منتقل می شود. امروزه به بخش مهمی از تبلیغات بازاریابی و آگاهی از برند تبدیل شده است. از آن به عنوان یک آواتار بازاریابی جدید یاد می شود. این به عنوان یک استراتژی کامل در نظر گرفته شده است که بازاریابان و همچنین کارآفرینان مصمم هستند که بودجه جداگانه ای برای بازاریابی تی شرت داشته باشند. آنها می خواهند با گذاشتن تبلیغات روی آنها از علاقه مردم به این لباس ها سوء استفاده کنند. به این ترتیب افرادی که چنین تی شرت هایی می پوشند تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی برای برندها می شوند. بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی  

بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی چیست؟

بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی همه چیز در مورد فروش برندها با استفاده از تی شرت به عنوان وسیله ای برای تبلیغات است. در این روش، تبلیغاتی شامل تصویر، پیام یا شعار بر روی تی شرت چاپ می شود. وقتی مردم تی شرت های آستین کامل یا سایر تی شرت ها را می خرند و آنها را به عنوان هدیه می گیرند، معمولاً هنگام قدم زدن در بازارها یا مکان های شلوغ دیگر آنها را به عنوان لباس های غیررسمی بپوشند. بنابراین، فردی که در حین پرسه زدن یک تی شرت با یک آگهی چاپ شده روی آن می پوشد، بخشی از یک کمپین تبلیغاتی برند می شود. می توان گفت که بازاریابان تحت یک کمپین بازاریابی تی شرت، افراد را به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک تبدیل می کنند.

قدرت بازاریابی تی شرت ها: نقش تی شرت ها در تجارت

امروزه هیچ بازاریاب نمی تواند قدرت تی شرت ها را در دستیابی به مخاطبان انکار کند. نه تنها روزانه هزاران نفر تبلیغات روی تی شرت ها را مشاهده می کنند، بلکه نرخ تبدیل آن نیز بالاست. قدرت بازاریابی با ت شرت تبلیغاتی را می‌توان از کمپین‌های بازاریابی بسیار موفق تی‌شرت از تاریخ سنجید.   به عنوان مثال، دستگاه هدایای تی شرت کوکا کولا در سال 2015 آگاهی زیادی را برای این برند نوشابه ایجاد کرد. از دیگر کمپین های بسیار موفق تی شرت می توان به 1000 تی شرت رایگان Mailchimp، جمع آوری کمک مالی برای سرطان سینه در اسپانیا، هدایای تی شرت Single Grain اشاره کرد. و هدایای پیراهن راگبی O2. در تمام این کمپین ها، شرکت ها تی شرت خود را به صورت رایگان به مردم هدیه دادند. آنها اغلب آن را می پوشیدند، که به نوبه خود باعث ایجاد آگاهی از برند در میان توده ها یک شبه شد. در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد
  1. بازار خود را خوب بشناسید

ابتدا در مورد بازار تحقیق کنید تا متوجه شوید کدام جایگاه سودآور است. به عنوان مثال، کالاهای تناسب اندام ممکن است در بین جوانان محله شما محبوب باشد. در این صورت، تی شرت های تجاری تناسب اندام ممکن است مورد علاقه شما باشد. به طور مشابه، دانشجویان عاشق به رخ کشیدن تی شرت های خنده دار با نقل قول یا طرح های گرافیکی هستند. بنابراین، بازار را به طور گسترده تحقیق کنید تا بدانید کدام جایگاه را باید بیشتر هدف قرار دهید. پس از همه، شما زمان و پول زیادی را صرف ایجاد تی شرت خواهید کرد. سپس می‌توانید بیشتر روی ایجاد تی‌شرت برای افراد در آن جایگاه تمرکز کنید.
  1. مشتری هدف خود را مشخص کنید

مشتری ایده آل تیشرت های شما کیست؟ به این سوال دقیقا پاسخ دهید به عنوان مثال، طبق یک مطالعه، زنان بیشتر از مردان در مکان های عمومی تی شرت مارک می پوشند. در این صورت، اگر زنان را هدف قرار می دهید، ترجیح دهید تی شرت های مارک دار بسازید.
  1. از رنگ ها با دقت استفاده کنید

موفقیت کمپین بازاریابی تی شرت شما بستگی زیادی به جذابیت رنگ ها، حروف چاپی و غیره برای مردم دارد. هنگامی که جایگاه و مشتریان هدف خود را شناختید، عناصری را برای دلجویی از آنها و نه خودتان انتخاب کنید. به عنوان مثال، مشتریان جوان‌تر رنگ‌های روشن و پررنگ، و حروف تایپ و عناصر غیره را دوست دارند. با این حال، افراد مسن معمولاً عناصر معمولی، ظریف و آرام را ترجیح می دهند. بازاریابی تی شرت چقدر برای کسب و کار شما مهم است؟

1-  تجارت خود را با هزینه کم بازاریابی کنید; بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی

بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی یکی از مقرون به صرفه ترین تاکتیک ها برای تبلیغ برند است. سایر ابزارهای بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها، تبلیغات روزنامه و مجلات برای مشاغل کوچک پرهزینه هستند. در مقایسه با اینها، هزینه ایجاد، تولید، چاپ و توزیع تی شرت ناچیز است. حتی یک کارآفرین جدید می تواند هزینه های ساخت یک تی شرت را به راحتی تنظیم کند. راه های زیادی برای کاهش بیشتر هزینه ایجاد تی شرت برای کمپین های بازاریابی وجود دارد. می توانید به سایت های چاپ بر اساس درخواست مراجعه کرده و چاپ طرح تیشرت خود را سفارش دهید. این سایت نه تنها آن را برای کمپین شما چاپ می کند، بلکه از طرف شما نیز لباس را به مشتریان تحویل می دهد. اما برای کاهش هزینه چاپ تی شرت سفارشی خود، مطمئن شوید که فقط تا سه رنگ را برای ایجاد تی شرت انتخاب می کنید. همچنین توجه داشته باشید که چاپ یک طرح ساده در مقایسه با یک طرح درهم و برهم و با جزئیات، هزینه کمتری برای چاپ خواهد داشت.

2- مواد تبلیغاتی طولانی مدت; بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی

بیلبوردها حذف خواهند شد، روزنامه ها بازیافت می شوند، اسپات های رادیویی و تلویزیونی برای مدت کوتاهی چند ثانیه ای هستند. این بدان معناست که شما باید بیشتر برای تبلیغات هزینه کنید. اکنون این را با مدت زمان بازاریابی سفارشی تی شرت مقایسه کنید. تی شرت ها لباسی هستند که مردم دوست دارند برای ماه های متمادی بپوشند. این بدان معنی است که آنها لوگو، نماد و پیام برند شما را برای مدت طولانی روی سینه خود خواهند داشت. لازم نیست هر بار برای تبلیغ کسب و کار خود تی شرت دیگری بسازید. با این حال، اگر می خواهید این کمپین ماه ها طول بکشد، باید تی شرت های مارک دار را انتخاب کنید. این به این دلیل است که مردم هنگام خرید هودی یا تی شرت سفارشی یا هدیه گرفتن آن دوست دارند پارچه باکیفیت بپوشند.

3- شناخت برند خود را بهبود بخشید; بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی

یکی از بزرگترین مزیت های بازاریابی تی شرت این است که به شناخت برند کمک می کند. هنگامی که مخاطبان هدف تی شرت های شما را می پوشند، لوگوی شرکت شما و رنگ ها و عناصر برند آن را به دیگران نشان می دهند. بنابراین، فردی که با پوشیدن تی شرتی با لوگوی برند شما در یک مکان عمومی حرکت می کند روزانه هزاران چشم را به خود جلب می کند. از آنجایی که تی شرت ها برای ماه ها پوشیده می شوند، مردم همچنان لوگوی برند شما را برای مدت طولانی می بینند. این قابل مشاهده بودن برند به نوبه خود به آنها کمک می کند بلافاصله نام تجاری شما را بشناسند. دلیل اصلی کمک تی شرت ها به شناخت برند، جذابیت بصری آنهاست. مطالعات نشان داده اند که مغز انسان 60000 برابر سریعتر از متن، تصاویر بصری را پردازش می کند. علاوه بر این، ثابت شده است که محتوای متنی با تصاویر بصری 94٪ بیشتر بازدیدهای کل را جذب می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر طرح تی شرت شما دارای یک لوگوی حرفه ای طراحی شده به همراه یک شعار جذاب باشد، به تحریک بصری مخاطبان هدف شما کمک بیشتری می کند. به نوبه خود، این امر به افزایش شناخت برند کمک زیادی می کند. اما محصولات یا خدمات خود را با استفاده از تی شرت های مارک با کیفیت بالا تبلیغ کنید. مردم دوست دارند محصولات را به دلیل کیفیت عالی بیشتر استفاده کنند و به خاطر بسپارند. با تی شرت های مارک دار و سفارشی می توانید شناخت برند خود را بیشتر کنید.

4- اطمینان از وفاداری به برند; بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی

وفاداری مشتریان برای رشد مداوم یک تجارت مهم است. بازاریابی تی شرت ابزاری عالی برای وفاداری مشتریان به کسب و کار شماست. این به این دلیل است که افراد تی شرت می پوشند و لباس را از نزدیک احساس می کنند. این لباس ها حداقل چند ماهی است که بخشی از زندگی آنها شده است. در طول این روزها، آنها با برند شما در تماس هستند زیرا لوگوی شما را نیز با پیراهن می پوشند. چنین نزدیکی با برند شما باعث می شود مردم بیشتر به کسب و کار شما فکر کنند. در نتیجه، آنها برای خرید مجدد محصولات یا خدمات به برند شما باز می گردند. به عنوان یک تاکتیک برای بهبود وفاداری، تی شرت هایی را به آنها هدیه دهید. مردم وقتی از یک شرکت هدایایی دریافت می کنند، احساس مثبتی نسبت به برندها پیدا می کنند.

5- ایجاد حس جامعه; بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی

در مورد شروع بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی خود از خانه خود، که به معنای شرکت شماست، چطور؟ کاری کنید که کارمندان خود تی شرت های شرکت شما را با لوگوی آن بپوشند. از آنجایی که کارمندان شما در طول مسیر طولانی با پیراهن از خانه خود می آیند، برند شما را تبلیغ می کنند. اما مهمتر از همه، با پوشیدن یک تی شرت، کارکنان شما حس اجتماعی را در خود ایجاد می کنند. این یک پیوند نزدیکتر و رابطه حرفه ای در محل کار بین کارمندان شما ایجاد می کند.

چگونه تی شرت های خود را برای کسب و کار خود چاپ کنیم؟

اکنون که مزایای اصلی کمپین بازاریابی تی شرت برای کسب و کار کوچک خود را می دانید، زمان شروع آن فرا رسیده است. اما، نگرانی اصلی در اینجا این است که چگونه می توان طرح های پیراهن خود را به روشی بدون دردسر و با هزینه چاپ آنلاین مقرون به صرفه ایجاد و چاپ کرد. بهین جامه با انواع تیشرت با چاپ لوگو در خدمت شماست.
بسته بندی
بازاریابی با تی شرت تبلیغاتی یکی از موثرترین و نتیجه گراترین تاکتیک ها برای ارتقای برند است. با استفاده از این روش بازاریابی، می توانید از دید بهتر برند، شناخت برند و وفاداری مشتری اطمینان حاصل کنید. نرخ تبدیل شما نیز زمانی بالاتر می‌رود که مردم تی‌شرت‌هایی را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند و از نظر احساسی با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند. مزایای دیگری نیز وجود دارد که چرا باید این نوع بازاریابی را انتخاب کنید.